دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

حسن کلامی خبر داد

«به دنیا آمدن» عبدالوهاب در انتظار تامین بودجه فارابی

حسن کلامی تهیه کننده سینما*

سینماپرس : حسن کلامی تهیه کننده سینما صبح امروز از مراحل آماده سازی برای دو فیلم جدید خبر داد و گفت: فیلم سینمای «به دنیا آمدن» که نگارش فیلمنامه آن توسط محسن عبدالوهاب به پایان رسیده ، منتظر تامین بودجه از سوی بنیاد سینمایی فارابی است.

وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای خود افزود: علاوه بر سریال شهید باکری که قرار است به زودی نگارش فیلمنامه آن مشخص شود، تولید دو اثر سینمایی و تلویزیونی را پیگیری می کنیم.

تهیه کننده «ماهی ها عاشق می شوند» یادآور شد: فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» یکی از آنها است که نگارش فیلمنامه آن توسط محسن عبدالوهاب به اتمام رسیده و ما برای دریافت مشارکت، این فیلم را به فارابی ارائه داده ایم و منتظر پاسخ آنها برای ساخت این فیلم هستیم.

تهیه کننده «هیچ کجا، هیچکس» در مورد موضوع فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» گفت: این فیلم از تمی اجتماعی برخوردار است و در آن موضوعات روز جامعه مثل‌ افزایش جمعیت،‌ سبک زندگی و غیره در آن نمایش داده می‌شود.

تهیه کننده « زخم شانه حوا» ادامه داد: پروژه بعدی فیلم سینمایی به نام «نفوذ» است که قرار است احمد مرادپور کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: «نفوذ» یک فیلم جاسوسی و امنیتی است که مایل هستیم روی فیلمنامه دقت بیشتری بیشتری شود و بعد از اتمام فیلمنامه برای ساخت آن با نهادهای مربوطه وارد مذاکره خواهیم شد.

وی همچنین اظهار داشت: فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان را نیز در نوبت اکران سینماها داریم.

کلامی افزود: پخش این فیلم بر عهده شرکت رسانه مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است و قرار است در اکران دوم یا سوم عید فطر به روی پرده رود.

«هیچ کجا هیچ کس»،  «کودک و فرشته»، «زخم شانه حوا» و «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» در کارنامه تهیه کنندگی حسن کلامی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.